$drupal = ''; include "drupal.php"; ?>
Програму навчальної дисципліни «Педагогіка та психологія вищої школи» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки освітнього рівня «Магістр».
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Мета навчальної дисципліни.
Метою навчальної дисципліни є формування у студентів здатностей:
- усвідомлювати та оперувати психолого-педагогічними принципами та категоріями в практичній фаховій діяльності;
- організовувати навчальну діяльність студентів, керувати та оцінювати її результати;
- критично оцінюватизаняттящо проводяться;
- аналізувати методів та вибору ефективних методів та засобів навчання;
- оновлюватита інтегруватизнанняв умовах недостатньої інформації;
- управлятинестандартними ситуаціями навчально-виховного процессу;
- виховувати та сприяти інтелектуальному розвитку тих, хто навчається.
Основні завдання навчальної дисципліни
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти після засвоєння навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи»мають продемонструвати такі результати навчання:
знання:
- загальнометодологічнихта загальнонауковихоснов психології та педагогіки вищої школи, їх предмету, об’єкту, завдань;
- основнихпонятьпсихології та педагогіки;
- специфікищодо завдань вищої школи в контексті Болонського процесу;
- основнихпринципівосвіти в Україні;
- структурисистеми освіти України, освітніхта освітньо-кваліфікаційнихрівнів;
- вимог до складу і змісту навчально-методичної документації з спеціальності та дисципліни;
- сутностінових та інформаційних технологій навчання у вищий школі;
- принципіворганізації контрольних заходів і аналізу їх результатів.
уміння:
- використовувати отримані знання при аналізі психолого-педагогічних проблем;
- оперувати психолого-педагогічними принципами та категоріями в практичній фаховій діяльності;
- організовувати та аналізувати свою педагогічну діяльність;
- планувати навчальні заняття згідно з навчальним планом та програмою дисципліни;
- забезпечувати послідовність викладення матеріалу та міждисциплінарні зв'язки;
- розробляти і проводити заняття різних видів;
- аналізувати навчальну та навчально-методичну літературу і використовувати її в педагогічній практиці.
досвід:
- реалізації освітніх програм та навчальних планів у відповідності до державних стандартів вищої освіти;
- розробки та проведення всіх видів занять і контрольних заходів у вищому навчальному закладі;
- впровадження інноваційних методів проведення навчальних занять та до науково-дослідної роботи.
ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Кредитний модуль 1. Педагогіка вищої школи.
Змістовий модуль1.Реформування системи освіти
Реформування системи освіти
Система освіти в Україні
Основні поняття психології та педагогіки
Змістовий модуль 2. Психолого-педагогічні засади навчальної діяльності
Психолого-педагогічні засади навчальної діяльності
Психологічні засади теорії навчання
Форми і методи навчання
Змістовий модуль 3. Система контролю якості освіти
Система контролю якості освіти
Функції та види контролю
Змістовий модуль 4. Технології навчання
Інноваційні освітні технології
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА
1. Головенкін В.П.Педагогіка вищої школи (Андрагогіка) [Текст] : Підручник / В.П. Головенкін. – К.: НТУУ «КПІ», 2009. – 406 с.
2. Гулецька Я.Г., Коломієць С.С. Педагогіка та психологія вищої школи: електронний навчальний посібник для самостійної роботи студентів 5-го курсу ф-ту лінгвістики/Я.Г. Гулецька, С.С. Коломієць– К.: НТУУ «КПІ», 2011. – 230 с.
Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи : Навчальний посібник /М.М. Фіцула. – К.: Академвидав, 2010. – 454 с.
Навчальна програма дисципліни, робочі програми кредитних модулів та положення РСО знаходяться у електронному кампусі.
Wellcome:
room 601, building 7,
NTUU «KPI»,
37 Peremohy Avenue ,
Kyiv 03056
Tel: 044 204 81 01
e-mail: ktppam@ukr.net
$drupal = ''; include "templates.php"; ?>