Коломієць Світлана Семенівна
професор кафедри теорії, практики та перекладу англійської мови.
кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 «Теорія і методика навчання (германські мови)» (КН № 004916)
професор кафедри теорії, практики та перекладу англійської мови (АП№002678 від15.03.2021)
у вищому навчальному закладі – 45 років.
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1971 р., Англійська і французька мови; вчитель англійської та французької мов середньої школи (диплом №585578 від 23 червня 1971 р.)
Вибіркові
«Сучасні тенденції вищої освіти»
«Лінгвістика фахових мов»
«Лінгвокогнітивні особливості англомовного науково-технічного дискурсу»
Міжпредметні моделі навчання іноземних мов
Шляхи розвитку педагогічної творчості студентів вищої школи
Жанрово-стильова домінанта в перекладі.
1. Коломієць С.С., Антоненко І.І. (2018) Методична типологія журналістських жанрів у навчанні професійно зорієнтованого письма. Актуальні питання іноземної філології. Серія Філологічні науки. Мовознавство», № 6. С. 165-171 ISSN (Print) 2410-0927.
2. Коломієць С.С., Кулєзньова С.С. (2018). Актуалізація оцінної функції у мовленнєвому жанрі «Наукова стаття». Актуальні питання іноземної філології. Серія Філологічні науки. Мовознавство», № 6. С. 171-177 ISSN (Print) 2410-0927.
3. Коломієць С.С., Тікан Я.Г. (2019). Цілі та завдання сучасної вищої освіти у інноваційному вимірі. Теоретико-методологічні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Київ: Інститут проблем виховання НАПН України, Кн. 1, 186-199 DOI: https://doi.org/10.32405/2308-3778-2019-23-1-186-199
4. Kolomiiets, S., L. Gouryeeva (2018). Interpreting Course in Blended Learning: Experimental Verification. Advanced Education. № 10. С. 82-87 DOI: 10.20535/2410-86.141437 (Web of Science)
5. Fedorenko S., Kolomiiets S., Tikan Y. (2021). Pedagogical internship in the cyclic process of student teachers’ training. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць. Київ: Інститут проблем виховання НАПН України. Вип. 25. Кн. 2. 187-198. DOI: https://doi.org/10.32405/2308-3778-2021-25-2-187-198
6. Fedorenko S., Kolomiiets S., Tikan Y., Tsepkalo O. (2020). Interdisciplinary Approach to Modeling in Teaching English for Specific Purposes in the Ukrainian Context. Arab World English Journal: Special Issue on English in Ukrainian Context. Р. 124–131. DOI: https://dx.doi.org/10.24093/awej/elt3.11 (Web of Science)
7. Коломієць С.С., Антоненко І.І. (2021). Модель формування компетентності у професійно орієнтованому англійському писемному мовленні майбутніх фахівців із видавничої справи та редагування. Наукові записки. Вип. 151. С. 97-106. DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-151.2021.10
8. Kalay D., Fedorenko S., Guryeyeva L., Kolomiiets S.(2020) Experimental Study of Forming Students’ Terminological Competence in the Moodle-based E-Learning Course. Advanced Education. Issue 16, 104–111. https://doi.org/10.20535/2410-8286.216980 (ISSN 2410-8286 (Online), ISSN 2409-3351 (Print). (Web of Science)
9. Kolomiiets S., Antonenko I., Guryeyeva L., Fedorenko S., & Tsepkalo O. (2021). COVID-19 Impact on Media Education in Technical University. Amazonia Investiga, 10(47), 152-160. https://doi.org/10.34069/AI/2021.47.11.15 (Web of Science)
10. Коломієць С., Цепкало О., Кулєзньова С. (2022). Поліфункціональність стратегій медіації у навчанні англійської мови за професійним спрямуванням. Новітня освіта, Вип. 9, 80-85. DOI: https://doi.org/10.20535/2617-5339.2022.9.256318
Кравчук Ганна Валеріївна. «методика навчання студентів технічних спеціальностей професійно орієнтованого діалогічного мовлення на основі текстів науково-технічної реклами», спеціальність 13.00.02 – теорія та методика навчання (германські мови) (ДК №062053, 2010 р.)
Конопленко Людмила Олександрівна. «Методика навчання усного англомовного спілкування з використанням ділової гри майбутніх фахівців із інформаційної безпеки)», спеціальність 13.00.02 – теорія та методика навчання (германські мови) (ДК №035845, 2016 р.)
Цепкало Олексій Володимирович. «Методика навчання комунікативних стратегій професійно спрямованого англомовного писемного спілкування майбутніх фахівців з машинобудування», спеціальність 13.00.02 – теорія та методика навчання (германські мови) (ДК № 073044, 2017 р.).
Гурєєва Людмила Вікторівна. «Методика дистанційного формування у майбутніх перекладачів термінологічної компетентності в усному двосторонньому перекладі (англійська та українська мови)», спеціальність 13.00.02 – теорія та методика навчання (германські мови), (ДК №054422, 2019 р.)
Антоненко Інна Іванівна. «Методика формування компетентності у професійно орієнтованому писемному мовленні майбутніх фахівців з видавничої справи та редагування», спеціальність 13.00.02 – теорія та методика навчання(германські мови) (ДК №058483, 2020 р.).
Член спеціалізованої вченої ради К 26.001.49 Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Членство у редколегіях фахових видань України
Членство у професійних об’єднаннях
Стажування та підвищення кваліфікації (за останні 5 років)
1. Підвищення кваліфікації за напрямами: «Інновації в освітньому менеджменті», «Психолого-педагогічні засоби і техніки саморозвитку» (сертифікат № 27-07-08 від 17 липня 2018 р., 12 год.).
2. Підвищення кваліфікації: “Research activities, organization of educational process and teaching methods in European higher education institutions”, the School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, Slovakia (cертифікат № 117-С, 22.08-27.10.2018, 180 год.).
3 Участь у науково-методичному семінарі «Integration of science and practice in the education system of EU countries», Katovice school of technology, Poland (23 October, 2018).
4. Стажування в Краківському економічному університеті (6.02.2023-07.03.2023, м. Краків, Республіка Польща), Наказ по КПІ ім. Ігоря Сікорського 66с від 24.01.2023 р.
телефон ( +380) 951465361,
e-mail kolomiiets.svitlana@lll.kpi.ua;